چاپ شال و روسری

چاپ پرده با طرح دلخواه

چاپ روی پرده

چاپ سفارشی پرده 1 روزه و فوری با عکس دلخواه شما تا عرض 295 سانتی متر

پاسخگوئی از 8 تا 17

فیلم معرفی

چاپ رو مبلی

چاپ رو مبلی

چاپ عکس و طرح دلخواه روی پرده

چرا ساینا چاپ

چرا ساینا چاپ؟

قیمت و کیفیت

تنوع قیمت

تضمین کیفیت

حداقل سفارش 1 متر

توضیحات

توضیحات

چاپ پرده

در میان تمامی عناصری که در دکوراسیون منزل و محیط کار نقش دارند پرده‌ها نقش بسیار مهمی در زیبایی و ظرافت ظاهری محیط ایفا می‌کنند. یکی از کارهای جذابی که به کمک آن می‌توان محیط‌های داخلی را به سلیقه‌ی دلخواه چیدمان کرد چاپ پرده است. با پیشرفت صنعت چاپ می‌توان بدون هیچگونه محدودیتی چاپ روی پارچه انجام داد. این روزها به قدری تنوع چاپ بالا رفته که حتی میتوان پس از دوخت کامل به وسیله چاپ برچسب حرارتی روی لباس آنرا به راحتی چاپ کرد.در این مطلب می‌خواهیم به صورت مفصل درباره‌ی چاپ روی پرده صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

فهرست مطالب

چاپ روی مخمل

یکی از زیباترین و قشنگرترین پارچه هائی که میتوان برای پرده استفاده کرد انواع پارچه پورز دار از جمله مخمل و پورش است.
 

تغییر دکوراسیون با چاپ انواع پارچه

اگر محیط کار یا منزل برای شما خسته‌کننده و تکراری شده است گزینه‌های مختلفی برای تغییر فضا در دسترس شماست که از جذاب‌ترین آن‌ها می‌توان به چاپ پرده، چاپ روی پارچه، چاپ روتختی، چاپ کوسن، چاپ روسری و شال و کارهایی از این دست اشاره کرد. یکی از محبوب‌ترین و به‌صرفه‌ترین کارهایی که می‌توان برای تغییر دکوراسیون و چیدمان به شیوه‌ی دلخواه انجام داد چاپ روی پرده است.

آیا چاپ پرده روی هر پارچه‌ای امکان‌پذیر است؟

اولین پرسشی که ممکن است در زمینه‌ی چاپ عکس روی پرده برای شما پیش بیاید این است که آیا می‌توان بر روی هر نوع پرده و پارچه‌ای چاپ انجام داد؟ چاپ پرده بر روی پارچه‌های گوناگونی قابل اجراست اما در میان تمامی این پارچه‌ها برخی از از آن‌ها خاصیت رنگ‌پذیری بهتری دارند به همین سبب چاپ با کیفیت بالاتری بر روی آن‌ها قابل انجام است.
انواع پارچه‌های قابل چاپ برای پرده مورد استفاده قرار می‌گیرند شامل پارچه تکستایل، پارچه سولیت، پارچه مخملی، پارچه کتان و … می‌شود. اما در حالت کلی می‌توان بر روی انواع مختلفی از پارچه، نقش دلخواه را بر روی انواع پرده در ابعاد مختلف و طرح‌های گوناگون به چاپ رساند.

مزایای چاپ پرده

هر شخصی به صورت معمول مدت زمان زیادی از طول روز را در محیط خانه یا محیط کاری می‌گذراند. طبیعی است که پس از مدتی چیدمان چنین محیط‌هایی خسته‌کننده و تکراری می‌شود. برای اینکه این دلزدگی از بین برود بهتر است هر چند وقت یک بار به تغییر دکوراسیون پرداخت و در مواقعی نیز با تغییر عناصر قبلی و خرید لوازم جدید محیط را شاداب‌تر کرد. بر کسی پوشیده نیست که هزینه‌ی تعویض عناصر دکوراتیو چندان ارزان نیست و کمتر کسی مایل به انجام این کار است. پس راه‌حل چیست؟
راه‌حل ایجاد تغییراتی کوچک اما چشمگیر است. یکی از این تغییرات تعویض پرده‌ها و نصب پرده‌های جدید و زیباست. اما این موضوع زمانی جذاب‌تر می‌شود که این تغییر به سلیقه‌ی شخصی شما اتفاق بیفتد. چاپ پرده چنین امکانی را برای همه فراهم ساخته است. علاوه بر این هزینه‌ی چاپ پرده نسبت به تعویض مبلمان و عناصری از این دست بسیار مقرون به‌صرفه‌تر است.

 

شستشوی پرده‌های چاپ شده امکان‌پذیر است؟

معمولاً پرده‌ها در معرض آلودگی‌های بیشتری نسبت به سایر اجزای دکوراسیون قرار دارند، میزان وجود گرد و غبار در محیط، آشپزی مداوم، بازی کودکان با مواد رنگی و … بر این آلودگی‌ها و لکه‌ها می‌افزایند به همین دلیل پاسخ به این پرسش که آیا پرده‌های چاپ شده قابل شستشو هستند؟ یا نه، می‌تواند بر روی تصمیم شما در چاپ پرده تأثیرگذار باشد.
برای آگاهی از این موضوع باید نسبت به کیفیت چاپ اطلاع پیدا کنید. اگر در چاپ روی پرده از جوهرهای باکیفیت و مرغوب استفاده شده باشد امکان شستشوی پرده به دفعات وجود دارد و می‌توان گفت که شستشو از کیفیت چاپ و زیبایی پرده نمی‌کاهد. البته باید به این نکته دقت کرد که انواع گوناگونی از پرده‌ها در بازار وجود دارند که همه به شیوه‌ی یکسانی تمیز نمی‌شوند و ممکن است پرده‌ی مورد نظر شما نیاز به شستشو نداشته باشد و با دستمال کشیدن یا استفاده از بخارشو تمیز شود.

انتخاب طرح‌های زیبا برای چاپ روی پرده

اینکه چه طرحی را روی پرده به چاپ برسانید به سلیقه و علاقه‌ی خودتان بستگی دارد اما بهتر است در انتخاب طرح به نکات زیر توجه داشته باشید تا بهترین گزینه را انتخاب کنید.
• هماهنگی با دیگر اجزای دکوراسیون: رنگ و طرح انتخابی چاپ پرده شما باید با رنگ و طرح سایر اجزای دکوراسیون در هارمونی و هماهنگی باشد. حتی اگر طرح انتخابی شما به‌تنهایی زیبا و چشم‌نواز باشد اما در هماهنگی با سایر اجزا نباشد، پس از نصب پرده متوجه خواهید شد که پرده‌ی زیبای شما چندان زیبا به نظر نخواهد رسید!
• کیفیت بالای طرح انتخابی: طرحی که برای چاپ ارسال می‌کنید باید باکیفیت و حجیم باشد تا با وضوح کاملی روی پرده چاپ شود، در غیر این صورت ممکن است طرح به شکل تار و بی‌کیفیت چاپ شود.
• تناسب ابعاد طرح با ابعاد پرده: طرح مورد علاقه‌ی شما باید در ابعادی طراحی شده باشد که با ابعاد پرده‌ی مورد نظرتان هم‌خوانی داشته باشد وگرنه پس از چاپ عکس روی پرده بی‌نظمی آشکاری قابل مشاهده خواهد بود.

پیشنهادهایی برای چاپ پرده با طرح‌های دلخواه

اگر قصد دارید برای محیط‌های کاری پرده‌هایی با طرح دلخواه و شکیل چاپ کنید می‌توانید از منظر تبلیغاتی به این موضوع نگاه کنید و با چاپ آرم شرکت یا استفاده از طرح و رنگ‌های موجود در لوگوی شرکت جلوه‌ی زیباتری به محیط کار بدهید. آرم و لوگوی چاپ شده روی پرده می‌تواند در کنار زیبایی بخشیدن، تبلیغات مناسبی برای رونق کسب و کار شما نیز باشد.
برای چاپ پرده در اتاق پذیرایی و اتاق خواب می‌توانید با طرح‌هایی از طبیعت که با تم دکوراسیون منزل شما هماهنگی دارند بهره بگیرید. برای اتاق خواب کودکان نیز می‌توان از طرح‌های کارتونی یا تصاویر مورد علاقه‌ی فرزندانتان استفاده کنید. اگر دکوراسیون منزل شما سنتی و قدیمی است بهتر است نگاهی به به طرح‌های اسلیمی، بته جقه، ختایی و … بیندازید و بهترین آن‌ها را انتخاب کنید.
پیشنهاد می‌کنیم پیش از ارسال طرح برای چاپ طرح روی پَرده حتماً در اینترنت نگاهی به تصاویر گوناگون بیندازید تا ایده‌ی کلی درباره‌ی طرحی که علاقه دارید آن را روی پرده چاپ کنید به ذهنتان خطور کند.

بررسی انواع پرده‌ها برای چاپ

پرده‌ها نیز به تناسب دیگر اجزای دکوراسیون خانه پیشرفت چشمگیری داشته‌اند و امروزه می‌توان تنوع بالایی را در انواع پرده‌ها مشاهده کرد. این موضوع دست شما را برای انتخاب‌های جذاب و مدرن باز می‌گذارد. در ادامه برخی از پرده‌ها را که در این روزها محبوبیت بالایی پیدا کرده‌اند بررسی می‌کنیم. انواع پرده‌ها شامل پرده شید، پرده زبرا، پرده لوردراپه، پرده هازان، پرده حریر، پرده پانچی و … می‌شود که چاپ پرده بر روی تمامی این‌ها قابل اجراست.

چاپ پرده لوردراپه


پرده لوردراپه به پرده‌هایی گفته می‌شود که شامل نوارهای باریکی هستند که به شکل عمودی در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند. پرده لوردراپه برای باز و بسته شدن از قرقره‌ای که در قسمت بالایی آن وجود دارد کمک می‌گیرد. برای چاپ پرده لودراپه باید طرحی انتخاب کنید که چه در حالت باز بودن نوارهای عمودی و چه در حالت بسته بودن آن زیبایی خود را به نمایش بگذارد. یکی از طرح‌های متداول برای چاپ روی پرده لوردراپه سفارشی یافته چاپ سه بعدی پرده است.

چاپ شید رول

به پرده‌هایی که برای بسته شدن به سمت بالا جمع می‌شوند پرده شید گفته می‌شود. پرده شید برای چاپ‌های دلخواه گزینه‌ی مناسبی محسوب می‌شوند زیرا سطح آن‌ها صاف و عمودی قرار می‌گیرد و طرح به صورت کامل قابل مشاهده خواهد بود از این جهت جلوه‌ی جذابی به محیط می‌بخشد. هم‌چنین می‌توان از کل طرح انتخابی شما برای چاپ پرده شید استفاده کرد. شما می‌توانید برای چاپ عکس روی شید و آگاهی از قیمت چاپ عکس روی شید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

چاپ روی پارچه زبرا

یکی از گزینه‌هایی که چه در محیط‌های کاری و چه در محیط‌های مسکونی متداول است پرده زبراست. پرده زبرا همان‌طور که از نامش پیداست به پرده‌هایی گفته می‌شود که راه‌راه افقی است و توانایی بالایی در کنترل نور ورودی به محیط را دارد. پرده‌های زبرا هم به صورت اتوماتیک و هم به صورت دستی باز و بسته می‌شوند. چاپ پرده زبرا به دلیل کیفیت بالای این پرده یکی از گزینه‌های بسیار زیبا و مناسب به شمار می‌رود.

چاپ عکس روی پرده چاپ طرح روی پَرده هازان

یکی از پارچه‌هایی که به صورت گسترده برای چاپ انواع پرده استفاده می‌شود پارچه‌های کتان است که از زمان‌های گذشته برای این مورد به کار می‌رفته است و به آن پارچه هازان نیز گفته می‌شود. پارچه هازان به دلیل ضخامت بالا ایستادگی خوبی از خود نشان می‌دهد و هم‌چنین این موضوع سبب می‌شود تا طرح چاپ شده به خوبی قابل مشاهده باشد.
از سویی کیفیت بالای این پارچه سبب می‌شود تا چاپ روی پارچه هازان به خوبی انجام شود. با وجود اینکه این پارچه ضخیم است اما نرمی و لطافت قابل قبولی دارد. یکی از ویژگی‌های جذاب این پارچه این است که به صورت دو رو قابلیت چاپ دارد. پارچه هازان از یک سمت براق و از سمت دیگر مات است. از آن‌جایی که چاپ پرده بر روی هر دو سمت پارچه قابل انجام است بسته به طرح مورد نظر و علاقه‌ی شخصی می‌توانید سمت براق یا سمت مات را برای چاپ روی پارچه هازان انتخاب کنید. از دیگر ویژگی‌های این پارچه قیمت مقرون به‌صرفه‌ی آن است.

عوامل مؤثر بر قیمت چاپ پرده

قیمت چاپ پرده به عوامل گوناگونی بستگی دارد. از آن‌جایی که قیمت یکی از موضوعات مهم و تأثیرگذار در انتخاب مشتریان است در ادامه عوامل مؤثر بر برآورد هزینه چاپ پرده را به صورت مختصر بررسی می‌کنیم.
• جنس پارچه پرده: اولین موردی که روی قیمت چاپ روی پرده تأثیر به‌سزایی می‌گذارد جنس پارچه است. برخی از پارچه‌ها قابلیت بهتری برای چاپ از خود نشان می‌دهند و بدین ترتیب کیفیت چاپ بیشتر می‌شود.
• نوع چاپ: نوع چاپ نیز در قیمت چاپ انواع پرده تأثیرگذار است. چاپ روی پارچه انواع گوناگونی دارد که در این میان می‌توان به چاپ غلتکی، چاپ سابلیمیشن، چاپ اسپری، چاپ اسکرین، چاپ مستقیم راکتیو و … اشاره داشت.
• دستگاه چاپ: چاپ عکس روی پرده با برخی از دستگاه نیازمند هزینه، انرژی، جوهر و … بیشتری است که همه‌ی این موارد روی قیمت تمام شده‌ی چاپ انواع پرده مؤثر است.
• کیفیت چاپ: بدیهی است که هر چه چاپ با کیفیت‌تر باشد پرده زیباتر خواهد شد و این موضوع ارتباط مستقیمی با هزینه‌ی چاپ پرده‌ها خواهد داشت.
• ابعاد پرده: اگر ابعاد پرده بزرگتر باشد هم هزینه‌ی خرید پارچه پرده‌ای و هم هزینه‌ی چاپ آن بالاتر خواهد رفت.

قیمت چاپ پرده نکته‌ی مهم درباره‌ی چاپ پرده

در این مطلب درباره‌ی چاپ انواع پرده و عوامل مؤثر بر قیمت چاپ مفصلاً صحبت کردیم. دیدیم که چاپ روی پرده مزایای زیادی دارد اما برای بهره‌گیری از همه‌ی این مزایا رعایت چند نکته‌ی کوچک الزامی‌است.
پس از انتخاب طرح مناسب باید چاپ آن را به مراکز چاپ پارچه سپرده و منتظر تحویل آن باشید. اما آیا می‌توان به هر مرکزی اعتماد کرد؟ آیا کیفیت چاپ تمامی فروشگاه‌ها یکسان است؟ آیا تمامی مراکز آنلاین چاپ پارچه از دستگاه‌های یکسانی برای چاپ عکس روی پرده استفاده می‌کنند؟ برای اینکه درگیر چنین پرسش‌هایی نشوید تنها یک راه دارید: سفارش چاپ پرده به مراکز معتبر.
متأسفانه بسیاری از مشتریان به امید چاپ پرده‌ای با کیفیت و زیبا، در دام کلاهبرداری‌های مختلف اسیر می‌شوند و هزینه و انرژی خود را از این طریق هدر می‌دهند.
پیشنهاد آخر ما به شما این است که حتماً پیش از ثبت سفارش خود از اعتبار فروشگاه مورد نظر اطمینان حاصل کنید و نمونه‌کارهای آن را پیش از خرید بررسی کنید.

بزرگترین مشکل چاپ روی پارچه چیست؟

یکی از بزرگترین مشکلاتی که ممکن است هنگام چاپ بوجود بیایید عدم چاپ درست و مشکلاتی مثل ، سایه انداختن ، تغییر رنگ چاپی و آنچیزی است که در مانیتور دیده میشود. که برای رفع آن بهتر است از کالیته رنگ پارچه هنگام طراحی استفاده شود.

بهترین پارچه برای چاپ رومبلی چیست؟

این روزها با انواع پارچه های مختلف در بازار روبه رو هستیم ، اما تجربه نشان داده بهترین نوع پارچه برای رومبلی پارچه پورش و مازراتی است.

حداقل سفارش چاپ روی پارچه چقدر است؟

افراد زیادی خواستار چاپ روی پارچه هستند ، از تولیدهای کوچک تا تولیدی های بزرگ وگاهی  هم کسب و کارهای خانگی ، همگی اینها به دنبال چاپ حداقل هستند در ساینا چاپ حداقل مقدار 1 متر طول برای کارهای مختلف در نظر گرفته شده.

مهمترین عامل در ثبت سفارش چاپ ، قیمت تمام شده است که به عوامل مختلفی بستگی دارد از جمله کاغذ مورد استفاده ، رنگ ، پارچه و… اما این روزها قیمت عرف بازار از 12 تا 30 هزار تومان متغیر است.

برندهایی که با ما اطمینان کردن

آخرین مطالب

مشاوره فنی

با کمال میل در خدمت شمایم تا هرگونه سوال و یا ابهام در خصوص خدمات ذکر شده را پاسخ دهیم.